Ga terug   Inventorusers.nl | Inventor forum | Inventor training | Inventor dealers | Inventor vragen | Inventor oplossingen | > Inventor (Professional) > Inventor algemeen

Reageren

Discussietools Weergave
Oud February 2010, 11:04
KeesG KeesG is offline
Registered User

Vault Client Standalone

Is het mogelijk om vault client 2010 op een pc te installeren zonder daarbij inventor of autocad te installeren.
Ik heb de installatie gestart en alleen Vault Client aangevinkt. Na het klikken op next begint ie te zeuren dat er geen cadapplicatie is geinstalleerd waar vault mee kan samenswerken.
Is het uberhaupt mogelijk wat ik wil.

www.geerts-engineering.nl
Intel (R) Core (TM)2 Duo E6850 @ 3.00GHz 4 Gb Ram / Nvidia Quadro FX 1500 2x 21" screen.
Windows 7 Professional x64
Met citaat reageren
Oud February 2010, 11:19
jveeten jveeten is offline
Super Moderator

Vault Workgroup!

Hoi Kees,

Het is inderdaad niet mogelik om de Vault te installeren op een pc waar geen CAD applicatie op staat. De basis Vault is bedoeld voor de engineers.
Van de Vault zijn er 4 variaties. De basis Vault wordt dus meegeleverd. De eerstvolgende versie is Vault Workgroup. Deze is wel te installeren op een station waar geen CAD applicatie op staat.
Als je de Vault Explorer dus moet installeren op een ander station, dan zul je deze versie aan moeten schaffen.

Maar deze versie bevat o.a. ook vrijgave- en revisiebeheer, automatisch filenaming en batchplotting vanuit een assembly.

Wil je er meer van weten, dan hoor ik het graag.

Groetjes,

John van Eeten

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten